Så här börjar jag på nytt då! Ny blogg - nytt topic!

35+ före detta bonusmammas tankar om livet och dess olika glädjeämnen såväl som det som är mindre glatt.

Så vi var sambos och det gick väl sådär skulle jag vilja säga.
Och här kan Ni läsa om hur jag tacklar situationen att jag nu har 2 vackra barn och en härlig särbo istället för sambo.

Istället för att ge upp kärleken som vi känner mellan oss så tar vi nu steget och blir särbos.

Hur det går kan ni ju följa här då.

Förvirrande!!? Javisst! Men det skall nog gå eller.....?

Kan vi göra de nödvändiga kompromisserna för att leva tillsammans fast ändå isär?

Kan jag fortsätta att försöka vara en bra förebild för mina vackra barn trots att jag är en ytlig liten fåfäng sak som bara måste ha de där nya skorna som jag sett...........klarar jag det??
Går det när jag inte längre är där hela tiden?

Jag älskar dem ju som om de vore mina egna.

Permalink Vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback