Today is......

Mood: Confused Så här ligger jag på soffan då med huvudvärk.

Dock har jag ingen speciellt bra anledning som - vild fest igår eller liknande. Mr P och barnen åkte hem i förmiddags och jag är kvar här att brottas med mina tankar och funderingar.

Not really the most fun one can have on a sunday!

Igår hade jag underbara Miss J hos mig på eftermiddagen och vi pratade om allt möjligt, smått som stort. Hon sade att hon sagt till Mr P flera gånger på allvar att hon kunde flytta från huset om det behövts. (gullunge)

När jag sedan nämnde det för Mr P för att se reaktionen blev den som jag trodde - INGEN ALLS - om man inte räknar att han fnös såklart!!!!!

Jag önskar att någon kunde berätta för mig i KLARTEXT vad det betyder. Am I wasting My time on this all together?? Xoxo

Permalink Vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Hu! Det där med fnys, var det sista minnet jag har av min ex-man.

Nu var det iof han som lämnade mig/oss, men ett värre svar än det går inte att få. Fnys, vad f-n e de???!!?

Stå på dig, kan han inte börja prata, så kommer man ju ingen vart. Gör han samma till sina barn?

styrke-kramar till dig!

Det finns män där ute som KAN prata, tro mig! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback