Bad luck or what?



Mood: Angry!

Igår var det ju Alla Hjärtans Dag som alla vet.
Jag och Mr P fick hjälp av Farmor att hålla koll på det underbara barnen så vi fick en kväll själva.
Myyys!

Eller?

Njae, kanske inte så mycket mys ändå.
=(
Ca en timme innan Mr P anlände hem till mig så började jag nysa något så fruktansvärt mycket.´
Helt löjligt! Blev snuvig och nös hela tiden. Säkert 50-60 ggr på den timmen!

Helt kroppen gjorde till slut ont.
Trots detta nysande var jag på gott humör och vi fick en mysig kväll om än inte direkt någon större närhet då jag inte ville nysa på honom.´
*snällt va?*

Så vi drack lite bubbel och satt och pratade så mycket jag kunde mellan nysningarna.
Jag har verkligen aldrig nyst så mycket i hela mitt liv.

Idag är det bättre men kroppen gör ont som träningsvärk och jag nyser fortfarande mellan varven.
Grrrr….

När vi skulle gå och lägga oss igår trodde jag att jag skulle krevera totalt då jag nös säkert 20 grr på raken.
Jösses!
Det skumma var att jag för övrigt inte känner mig sjuk utan det var bara nästäppa och nysningar.

Jag var så arg när jag skulle sova då jag inte fick kramas med Mr P!
Det är ju inte överdrivet ofta som vi har tid tillsammans och det gör ju att de kvällar vi har helt själva då vill jag krypa upp i famnen på honom och bara känna mig trygg och säker och älskad.
Nedrans bananskal!!!

Men för att se det lite positivt så vaknade jag en stund innan klockan ringde i morse och fick åter njuta av att ligga och höra på hans lugna andetag. Jag älskar att göra det.
Det är som terapi för själ och hjärta.

Sedan fick vi ju en stund tillsamman framför brasan i morse också med en kopp kaffe och stort lugn i huset.
Åh, vad jag tycker om att vara med honom när det är så. Inget knas eller vardags dramatik/spänning som tar energi utan bara den genomhärlige mannen som jag är kär i.

När det är sådan tid så är det fan i mig ”Valentines Day” hela tiden.

Slutsatsen är att trots nysningarna så lyckades jag finna glädje i denna tid vi fick tillsammans och nu sitter jag och ler fånigt.
=)

Xoxo

Permalink Kärleken Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback