Tiden går fort......

Mood: Don´t  know really…

 

Så nu har det varit helg igen.

Det är ju alltid skönt! Denna helgen var speciellt kul då vi var på 40-års kalas.

Mamman till Miss J´s bästis fyllde år.

 

Hon är grym och ser inte ut som 40 år på något sätt alls.

Festen var superkul och vi var väl hemma ca 02:00 efter cyckelfärden hem.

Jepp, jag cyklade!!

 

Jag var på så gott humör och hade så kul att JAG som aldrig deltar i lekar eller liknande tog av mig skorna (jepp, Ni läste rätt) och deltog som representant för vårt lag.

Reglerna var lite luddiga så på grund av detta vann vi inte men jag tyckte att jag kämpade på så gott det gick.

*smile*

 

Söndagen innebar att sova större delen av dagen och stackars fina Mr P låg och gnydde i fosterställning på mattan när jag var uppe och tog en välbehövlig Ipren kl 08:15.

 

Jag tvingade således honom att lägga sig och sedan sov han till kl 13:00.

Tror ALDRIG att det hänt innan att han gjort det.

*smile*

 

Senare på kvällen åkte jag till mig och hade en lugn kväll med vovvisarna efter att jag organiserat mina verktyg.

Tänkte att jag skulle ha koll på sådant också och inte bara länga ner allt i en låda som man gjort innan. *smile*

 

Nja, det var min kväll i alla fall.

 

Tyra vovvisen var så mysig och Gwennis kutade omkring i trädgården en hel massa och låg helt utslagen framför TV:n på kvällen.

Mina sötnosar!!

=)

 

Xoxo

Här är en bild på min vackre Mr P!

Permalink Vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback