Me a lazybutt??

Mood: Very pleased indeed!

 

Så igår var det dags att kunna fixa lite trädgårdsmöbler till altanen som är inglasad.

Lådan de kom i var större än hela lilla mig tycktes det när jag såg den när vi hämtade den häromdagen.

 

Jag kände verkligen inte för att sätta ihop några möbler men det är ju nödvändigt om jag vill få det fint så jag fick skaka av mig min känsla av att vara en riktig lazybutt och helt enkelt ta tag i projektet som väntade.

 

Så jag pustade och släppte ut hundarna för att gå till garaget med verktyg för att skruva ihop denna sittgrupp.

Jag skar av banden till lådan och öppnade den.

 

Tänk Er min chock och förtjusning när jag ser att de redan är ihopsatta och jag kunde helt enkelt bara lyfta upp dem och ta över dem till altanen.

Åh, så fint det blir! Nu vill man bara sitta där med ett glas vin. Efter att det blivit lite mer pyntat såklart.

=)

 

Vad tycks?

 

Xoxo

Permalink Vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback