Hmmm....kanske skall skriva lite

Mood: Pleased…

 

Så nu har jag varit i MITT hus i ett par veckor!

Det har varit helt underbart att på något sätt fått tillbaka kontrollen över mitt liv.

 

Ja, det är lite så det känns. Fina familjen är mycket närvarande och igårkväll kom min Miss L till mig för att sova över. Vi satt uppkrupna i soffan och åt lite gottis och pratade hela kvällen.

 

Hon har blivit en så harmonisk och härlig person att jag knapp kan ens tänka mig att hon varit ”morgonmonster” eller annat.

 

Hon hävdade bestämt igår att jag måste börja blogga igen så jag gör väl det då.

=)

 

Men det får vara allt för denna gång.

 

Xoxo

Permalink Vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback